Alpha-cursus weer van start!

Even een blik vooruit, maar op dinsdag 27 september zal de Alpha-cursus vanuit onze kerk weer gaan starten!
Het is tijd om vol enthousiasme de basis van het christelijk geloof te delen met iedereen die daarvoor open staat. Tijdens deze wekelijkse cursusavonden ontmoeten we elkaar rond een maaltijd en denken we o.a. na over wie Jezus is, wat Gods plan met deze wereld is en wat onze rol daarin is.
Heb jij zelf vragen rond deze thema’s en wil je hier meer over weten? Of ken jij mensen in je omgeving die niet of nauwelijks bekend zijn met het christelijk geloof, maar daar wel voor open staan? Kom dan naar de startavond of nodig deze mensen uit om geheel vrijblijvend aan te schuiven. Je kunt ook samen met iemand anders naar de cursus komen, als dit de drempel verlaagt!
Voor vragen en aanmeldingen, kun je contact opnemen met dominee Jeroen Hagendijk: via 06 81107753 of dshagendijk@pelgrimvaderskerk.nl

Meepraten?
Draag gerust bij!